Dün instagramda gezinirken bir sürü chronlu ve stomalı insan gördüm.Ve gördüüm kadarıylada gayet rahat yaşıyorlar💁🏻
Onları gördükçe kendimden utandım resssmen🙃
Ama şimdi bişey farkettim🌚
Bu baktığım profiller şeyler hep yabancı profildi.Yani türke hiç rastlamadım🙄Buda beni bi miktar hayal kırıklığına uğrattı🙃
Çok arradım taradım fakat bulamadım ya💩
Bulsaydım iyi olurdu da neyse ben gene böyle kendimi kötü hissettiğimde falan bakıyorum o hesaplara💁🏻
Neyse ben buralara arada glrm🙇🏼
🙇🏼
